Marinet Ε.Π.Ε.
Καποδιστρίου 24,18531 Πειραιάς, Ελλάδα.
Τηλέφωνο: +30 2104101130 | Φαξ: +30 2104101132
Email: sales@marinet.gr
ΑΦΜ: 999661945 ΔΟΥ Α Πειραιά
Αρ. μητρώου ΓΕΜΗ : 44995907000
Αρ. Μητρώου ΕΕΤΤ : 91170
Καταβλημένο εταιρικό κεφάλαιο : 60.000,00 ευρώ
Μοναδικός εταίρος και διαχειριστής
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΑΜΙΓΟΣ ( με συνολική εισφορά Ε.Κ)
Hotel marketing that works is our passion
Copyright Marinet Ltd 2019
All rights reserved.
Προσφέρετε πολλαπλές μεθόδους πληρωμής στους επισκέπτες σας, λάβετε άμεσα τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό και διαχειριστείτε τις πληρωμές σας 24 ώρες την ημέρα!
Η δυνατότητα Online πληρωμής είναι ένα add-on της μηχανής κρατήσεων. Αυτή η πρόσθετη λειτουργία αυξάνει την ευκολία της κράτησης online, καθώς μπορεί ο πελάτης να πληρώσει απευθείας, χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους πληρωμής. Οι επισκέπτες μπορούν να καταχωρήσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας μέσω ασφαλούς συνδέσμου, και να μεταφέρουν άμεσα τα χρήματα της κράτησης στον λογαριασμό σας.
Συνδεθείτε στο ηλεκτρονικό ταμείο για να δείτε τις online πληρωμές που πραγματοποιούν οι επισκέπτες. Ένα από τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού ταμείου είναι ότι θα έχετε μια σαφή εικόνα, και να προσδιορίσετε την πιο δημοφιλή μέθοδο πληρωμής των επισκεπτών σας, να κάνετε εύκολα επιστροφές και να ελέγξετε την κατάσταση οποιασδήποτε πληρωμής.
Το εργαλείο ηλεκτρονικής πληρωμής είναι ένα ηλεκτρονικό ταμείο που επιτρέπει στους επισκέπτες να πληρώσουν απευθείας την κράτηση και σας δίνει τη δυνατότητα να λάβετε το ποσό της κράτησης στον τραπεζικό σας λογαριασμό άμεσα. Όπως ίσως γνωρίζετε σχετικά με την βάση πελατών σας, μπορείτε να επιλέξετε τις μεθόδους πληρωμής που θέλετε να προσφέρετε. Μερικά παραδείγματα είναι: πληρωμές με πιστωτικές κάρτες, Maestro και Paypal.
Η ηλεκτρονική ενότητα πληρωμής έρχεται με τη δυνατότητα να στέλνετε σε οποιονδήποτε από τους επισκέπτες σας αίτημα πληρωμής για την κράτησή τους. Αυτό το εύχρηστο εργαλείο σάς επιτρέπει να στέλνετε αιτήσεις πληρωμής για όλα τα είδη υπηρεσιών. Για παράδειγμα, μια κατάθεση για κράτηση ή εστιατόριο ή ένα μπουκάλι κρασί κατά την άφιξη.
Μπορείτε να συμβουλευτείτε το extranet για πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των αιτημάτων πληρωμής σας. Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί, μπορείτε εύκολα να στείλετε υπενθύμιση στον επισκέπτη.