Marinet Ltd. 24 Kapodistriou str.,
18531 Piraeus, Greece.
Phone: +30 2104101130 | Fax: +30 2104101132
Email: sales@marinet.gr

Hotel marketing that works is our passion

Copyright Marinet Ltd 2019
All rights reserved.

Online Payment

Αυξήστε την ευκολία κράτησης ενός δωματίου με την δυνατότητα Online Payment

a

Προσφέρετε πολλαπλές μεθόδους πληρωμής στους επισκέπτες σας, λάβετε άμεσα τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό και διαχειριστείτε τις πληρωμές σας 24 ώρες την ημέρα!

 

Το συνολικό ποσό της κράτησης μεταφέρεται αμέσως στον τραπεζικό σας λογαριασμό

Η δυνατότητα Online πληρωμής είναι ένα add-on της μηχανής κρατήσεων. Αυτή η πρόσθετη λειτουργία αυξάνει την ευκολία της κράτησης online, καθώς μπορεί ο πελάτης να πληρώσει απευθείας, χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους πληρωμής. Οι επισκέπτες μπορούν να καταχωρήσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας μέσω ασφαλούς συνδέσμου, και να μεταφέρουν άμεσα τα χρήματα της κράτησης στον λογαριασμό σας.

 

Μια ξεκάθαρη επισκόπηση

Συνδεθείτε στο ηλεκτρονικό ταμείο για να δείτε τις online πληρωμές που πραγματοποιούν οι επισκέπτες. Ένα από τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού ταμείου είναι ότι θα έχετε μια σαφή εικόνα, και να προσδιορίσετε την πιο δημοφιλή μέθοδο πληρωμής των επισκεπτών σας, να κάνετε εύκολα επιστροφές και να ελέγξετε την κατάσταση οποιασδήποτε πληρωμής.

Επιλέξτε τις δικές σας μεθόδους πληρωμής

Το εργαλείο ηλεκτρονικής πληρωμής είναι ένα ηλεκτρονικό ταμείο που επιτρέπει στους επισκέπτες να πληρώσουν απευθείας την κράτηση και σας δίνει τη δυνατότητα να λάβετε το ποσό της κράτησης στον τραπεζικό σας λογαριασμό άμεσα. Όπως ίσως γνωρίζετε σχετικά με την βάση πελατών σας, μπορείτε να επιλέξετε τις μεθόδους πληρωμής που θέλετε να προσφέρετε. Μερικά παραδείγματα είναι: πληρωμές με πιστωτικές κάρτες, Maestro και Paypal.

Στείλτε αιτήματα πληρωμής των πελατών σας μέσω email

Η ηλεκτρονική ενότητα πληρωμής έρχεται με τη δυνατότητα να στέλνετε σε οποιονδήποτε από τους επισκέπτες σας αίτημα πληρωμής για την κράτησή τους. Αυτό το εύχρηστο εργαλείο σάς επιτρέπει να στέλνετε αιτήσεις πληρωμής για όλα τα είδη υπηρεσιών. Για παράδειγμα, μια κατάθεση για κράτηση ή εστιατόριο ή ένα μπουκάλι κρασί κατά την άφιξη.

Έχετε πάντα μια σαφή εικόνα

Μπορείτε να συμβουλευτείτε το extranet για πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση των αιτημάτων πληρωμής σας. Εάν η πληρωμή δεν έχει ολοκληρωθεί, μπορείτε εύκολα να στείλετε υπενθύμιση στον επισκέπτη.