Marinet Ε.Π.Ε.
Καποδιστρίου 24,18531 Πειραιάς, Ελλάδα.
Τηλέφωνο: +30 2104101130 | Φαξ: +30 2104101132
Email: sales@marinet.gr
ΑΦΜ: 999661945 ΔΟΥ Α Πειραιά
Αρ. μητρώου ΓΕΜΗ : 44995907000
Αρ. Μητρώου ΕΕΤΤ : 91170

Καταβλημένο εταιρικό κεφάλαιο : 60.000,00 ευρώ
Μοναδικός εταίρος και διαχειριστής
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΑΜΙΓΟΣ ( με συνολική εισφορά Ε.Κ)

Hotel marketing that works is our passion

Copyright Marinet Ltd 2019
All rights reserved.

Online Check-in

γρηγορότερα – ευκολότερα – ανέπαφα

a

Η εποχή απαιτεί όλο και περισσότερο από τα ξενοδοχεία να ενεργοποιήσουν την τεχνολογία προς όφελος των επισκεπτών.
Η πρώτη και κυριότερη δράση που μπορεί ένα κατάλυμα να ενεργοποιήσει είναι να μειώσει το χρόνο και τις επαφές στην προσέλευση του επισκέπτη.

Εξοικονομήστε χρόνο

Προσφέρετε στους πελάτες σας περισσότερο χρόνο αποφεύγοντας τις ουρές στην υποδοχή. Λάβετε εκ των προτέρων πληροφορίες σχετικά με τις προσδοκίες, τις προτιμήσεις ή τα ειδικά αιτήματά τους.

Καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών

Οι επισκέπτες μπορούν να συμπληρώσουν και να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της κράτησής τους, να συμπληρώσουν τη φόρμα εγγραφής και να ενημερώσουν τις αλλαγές, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε.

Ψηφιακή υπογραφή

Για επιπλέον ασφάλεια ο επισκέπτης επιβεβαιώνει τις πληροφορίες υπογράφοντας ψηφιακά το online check-in. Αυτή η διαδικασία δεν απαιτεί φυσική επαφή ή εγγύτητα.

Προστασία δεδομένων

Λάβετε την εξουσιοδότηση των επισκεπτών για τη χρήση προσωπικών δεδομένων και ενημερώστε τη βάση δεδομένων του ξενοδοχείου για καμπάνιες μάρκετινγκ ή προσφορές, σε πλήρη συμμόρφωση με το GDPR.

Προσαρμοσμένο url
Το link της σελίδας έχει το όνομα του ξενοδοχείου https://testhotel.webcheckin.gr/.

Ασφάλεια
Είναι ασφαλή ιστοσελίδα (ssl) και κρυπτογραφημένη η μετάδοση των δεδομένων.

Φιλικό στα κινητά
Προσαρμοσμένη (responsive) σελίδα σε υπολογιστή, τάμπλετ και κινητό.

Παραμετροποίηση
Διαχείριση CMS της φόρμας από τον ξενοδόχο.

Ελάχιστο κόστος εξοπλισμού για τον ξενοδόχο
Ένα απλό tablet αρκεί για να υποστηριχθεί η υπηρεσία. Δεν χρειάζεται καμία εγκατάσταση ή αγορά επιπλέον εξοπλισμού.

Αποστολή στοιχείων του πελάτη πριν φθάσει στο ξενοδοχείο
Η επεξεργασία τους μπορεί να βοηθήσει σε προσωποποιημένη υποδοχή και παροχή υπηρεσιών κατά την διαμονή του.

Μείωση επαφών
Περιορίζονται οι επαφές και αυξάνεται το αίσθημα ασφαλείας του επισκέπτη.

Εξοικονόμηση χρόνου
Η διαδικασία της συμπλήρωσης της φόρμας registration γίνεται χωρίς να καθυστερεί η υποδοχή.

ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ